Sedikit Bunyian

Sabtu, 11 Julai 2009

Return

Assalamualaikum.
Buat semua sahabat, saya ucapkan terima kasih kerana sudi menjenguk ke blog saya. Sudah lama ditingalkan dan dibiarkan blog ini tidak terusik. Gatal rasanya tangan ini ingin mencatat sesuatu. Setelah sekian lama tidak menaip, rasa janggal pula.
Di sini saya ingin meminta ribuan kemaafan jikalau ada membuat hati sahabat sekalian rasa terhimpit dek kehadiran diri ini. Terima kasih sekali lagi kepada yang sudi menulis komen. Dan insyaAllah saya akan perbaiki dari semasa ke semasa.
Buat pengetahuan semua, sebaik sahaja tulisan ini dipostkan maka genaplah 12 jam saya mengambil peperiksaan dur thani bagi madah Qiraat di Maahad Qiraat Al-Azhar, Shoubra. Kami menempuhinya dengan penuh keyakinan. Alhamdulillah, kami dapat menjawab dengan jayanya. Diharap sahabat pembaca sekalian mendoakan kejayaan kami.
Baiklah, sampai di sini sahaja pertemuan kita pada kali ini. Diharap kita dapat bersua kembali buat masa yang terdekat ini. InsyaAllah.
Salam ukhuwah dari Islamic Author buat semua.
Assalamualaikum.

Tiada ulasan: